top of page

תשמעו את זה ביום האהבה

אוהבי מוסיקה באשר אתם מוזמנים לפינת ההמלצות המוסיקליות שלי. מדי שבוע אשתף בקישורים לקטעים שאתם חייבים לשמוע (ולצפות) מרחבי העולם וגם מהביצה המקומית. אלקטרוני, היפ-הופ, אינדי, פופ וכל מה שיבטיח האזנה מהנה ומלאה בגרוב. והשבוע – לכבוד טו' באב, הנחתי בצד את הציניות וקיבצתי כמה המלצות לשירי אהבה מדליקים מהתקופה האחרונה. מבטיחה שתתאהבו גם אתם.

אניה בוקשטיין - יש לנו סיכוי

השחקנית הכובשת וברוכת הכישרונות ("הסודות" , "הבורר", "כפולים") תשיק בקרוב אלבום שני ואני חייבת לפרגן! לרדיו טופטפו בסבלנות ארבעה סינגלים מתוכו, האחרון (ולדעתי המוצלח מכולם עד כה) נקרא "יש לנו סיכוי" בהפקתו המוזיקלית של ג'וני גולדשטיין (TYP). קטע רווי אווירת פופ משובח ברמה בינלאומית, מייג'ור לייזרית לגמרי. השיר הזה מוקדש לכל מערכות היחסים המורכבות והכבדות שצריכות ריענון – פשוט התנקו מהכול ובואו נעוף כל הלילה. אניה היא זמרת מעולה ומאוד מעניינת, ממליצה בחום להמשיך ולעקוב.


לכל מי שכבר התאהב בה ורוצה לשמוע עוד– גרסת הכיסוי ל one dance של דרייק – לייב מהאולפן

Major Lazer feat. Justin Bieber & MØ - Cold Water

אם כבר במייג'ור לייזר עסקינן, אני חייבת לשבח את הלהיט החדש בו הם מארחים את נסיך הפופ, ג'סטין ביבר, שבאדיקות חובר למפיקים הנכונים ומשרשר לנו להיטים ברצף (הוא הספיק לשחרר השבוע קטע נוסף חדש, let me love you , שיתוף פעולה עם DJ Snake, קטע שיושב על אותה משבצת כמו הנ''ל).

Cold Water הוא בעצם דואט האוהבים הצעירים של 2016 (מתארחת גם הזמרת MØ, זו ששרה את Lean On), במקצב דאנסהולי עדכני ועם הנגיעות האלקטרוניות המדויקות של מייג'ור לייזר - הרכב העל (דיפלו, וולשי פייר וג'יליונר) שכבש את המיינסטרים וב 13 בספטמבר הם יכבשו גם את הלייב פארק בראשל"צ. להיט חם במים קרים. מוקדש לכל מי שעדיין מחפש את הבחירה שלו.


DNCE - Toothbrush

המועמדת המבטיחה לפריצת השנה - להקת DNCE שהביאה לנו את הלהיט Cake By The Ocean , שחררה וידאו נוסף ל Toothbrush בתחילת הקיץ. לדעתי, יש כאן קטע עשוי היטב שעדיין לא קיבל מספיק תשומת לב מאתנו, אז צירפתי לרשימה. שפע של גרוב (מזכיר את הלהיטים המוצלחים של maroon5), שורת פזמון מדבקת וסולן חתיך (ג'ו ג'ונאס מלהקת האחים "Jonas Brothers"). מה צריך יותר ? גיטריסטית קוריאנית כמובן.

השיר מוקדש לזוגות שבתחילת הדרך שאוהבים לקחת את זה לאט...


למתקדמים - גרסת כיסוי נאמנה ל Hello של אדל בהופעת האלווין חגיגית

Martin Garrix & Bebe Rexha - In The Name Of Love

בחזרה לאלקטרוני משובח. הפעם מאירופה, מבית היוצר של מרטין גאריקס ההולנדי (שבשנה שעברה דורג במקום השלישי ב Top 100 DJ's ע"י המגזין DJ Mag ומעניין כמה רחוק יגיע השנה). ב In The Name Of Love הוא מארח את הזמרת ביבי רקסה, שהשם (המגניב, יש לומר) כבר מתחיל להישמע מוכר. רקסה התארחה ב hey mama בהפקת דיוויד גואטה ואפרוג'ק לצד ניקי מינאג' ובלהיטים רבים מהשנתיים האחרונות, אך הפעם היא בסולו ווקאלי מרשים שלא היה מבייש את סיה. את השיר הזה אני מקדישה לכל הזוגות שהחליטו להינשא השנה. כי בא לי לפרגן גם לכם.

טו' באב אוהב ומחבק



bottom of page