top of page

תשמעו את זה

אוהבי מוסיקה באשר אתם מוזמנים לפינת ההמלצות המוסיקליות שלי. מדי שבוע אשתף בקישורים לקטעים שאתם חייבים לשמוע (ולצפות) מרחבי העולם וגם מהביצה המקומית. אלקטרוני, היפ-הופ, אינדי, פופ וכל מה שיבטיח האזנה מהנה ומלאה בגרוב.


Kungs ft. Ephemerals - I FEEL SO BAD

ההאוס בקאמבק עיקש - המלודיות, החצוצרות והבס המסונתז, עם קריצה לימינו הדיגיטליים עם מלאי מגוון של פילטרים. KUNGS - מוזיקאי, מפיק ודיג'יי דיפ האוס צרפתי (שהוא כמעט בן 20 בלבד) משחרר את הקטע המלא גרוב הזה, שמאוד משחזר את הקו המוזיקלי שהסתמן בלהיט הבכורה שלו - "This Girl- הרמיקס לקטע של Cookin' on 3 Burners שבטוח יצא לכם לשמוע. צלילים אידיאליים לשעת שקיעה מוקדמת ולכל מי שמתגעגע לדאנס ולהאוס המתון של תחילת שנות האלפיים.


Clean Bandit - Rockabye ft. Sean Paul & Anne-Marie​


אם כבר הזכרתי את שנות האלפיים. שון פול. מכונת להיטים משומנת. אחד מהשמות הגדולים של אותו עשור מושמץ ומבין השורדים החזקים (והבודדים) שעדיין נשמעים רלוונטיים גם להיום. משום מה בשנים האחרונות, וזה קצת עצוב לומר, זה עובד לו הרבה יותר טוב כשהוא חובר לעוד כוכב (או כוכבת) ויחד מפיקים להם להיט פופ חזק ודביק (כמו Cheap Thrills עם סיה או Bailando עם אנריקה איגלסיאס).

בקטע החדש, Rockabye , יחד עם הזמרת הבריטית קלין בנדיט, שון פול אמנם עדיין נותר ברקע אבל התוספת שלו בהחלט מעבה את כל העסק ועושה לגמרי חשק לזוז לצליליו.


AURORA - Awakening

יש קולות ייחודיים שלא צריך להרחיב עליהם במילים רבות כי הם נוגעים מיד. הם מכשפים, מצמררים ויכולים לעורר שלל תגובות גופניות ורגשיות, לפעמים ברגע שבו אנחנו לא מוכנים לכך הם מכים בנו. אז הכירו את אארורה. זמרת נורווגית צעירה, לבנה כשלג, וכן, מזכירה את סיה בתחילת דרכה (אם תרצו - יותר כמו שילוב של סיה, ביורק ומו). אלבום הבכורה של אארורה "All My Demons Greeting Me As A Friend" שופע מלודיות מלוות באלקטרוניקה רכה ונעימה ובקולות יפיפיים מהסוג שסוחף, מרגיע ואפילו קצת ממכר.


נוי אלוש מאש אפ - ליאורה יצחק & מייג'ור לייזר - לייט איט מעלה מעלה


הפעם אסיים את הטור במאש-אפ מעולה בין שני שירים אהובים שעליי במיוחד מהתקופה האחרונה. המנגינה של הלהיט Light it up של מייג'ור לייזר והשירה של ליאורה יצחק (עוד זמרת נדירה בקולה) מלהיט הבכורה שלה "מעלה מעלה" (שהמלצתי בחום גם עליו, ממש כשיצא).

החיבור המבריק מבית היוצר של נוי אלוש. תהינו .


המשך שבוע מעולה וחזרה קלה לשגרה...


bottom of page