top of page

תשמעו את זה

אוהבי מוסיקה באשר אתם מוזמנים לפינת ההמלצות המוסיקליות שלי, בה אשתף קישורים לקטעים חדשים שאתם חייבים לשמוע (ולצפות) מרחבי העולם וגם מהביצה המקומית. אלקטרוני, היפ-הופ, אינדי, פופ וכל מה שיבטיח האזנה מהנה ומלאה בגרוב.


The Rolling Stones - Ride 'Em On Down

הרולינג סטונס שוברים שתיקה וחוזרים עמוק לשורשים. לאחר 11 שנים של דממת יצירה, החבורה הוותיקה והחביבה עליי משיקה סוף סוף אלבום חדש, Blue & Lonesome, תריסר מחוות טהורות לענקי הבלוז. אפילו מארחים את אריק קלפטון באחד מהם. ובקליפ של Ride 'Em On Down תוכלו ליהנות מהגרסה הרעה והפרועה של קריסטן סטיוארט. אלבום מעולה שהתבשל תוך שלושה שבועות בדצמבר, בדיוק לפני שנה. מוגש לכם כעת.

אין כמו קצת בלוז ליום ראשון בשבוע...


The Weeknd - M A N I A

דה-וויקנד, מפיק ויוצר קנדי (שמו האמיתי והמלא; אבל מקונן טספיה), שפריצתו הגדולה אחרי דואט עם אריאנה גראנדה, הייתה עם הסינגל "Can't Feel My Face" שמידית כבש מצעדים ועודנו אחד מהלהיטים הגדולים של 2015. מתוך אלבומו הרביעי והמסקרן שבדיוק יצא, קבלו את M A N I A. למעשה, מדובר בהצצות ללא פחות מששה (!) קטעים שונים, כולם מתוך האלבום החדש Starboy, כולם רצופים בקליפ אחד (או מיני-פיצ'ר אם תרצו) שאורכו 11:59 דקות מטרידות. אבל תודו שהוא חמוד ומשקיען.


OK Go – The One Moment

אם, בשלב כלשהו, התייאשתם מההפקה הקודמת (של דה-וויקנד), וגם אם לא - את הקליפ הזה אתם פשוט חייבים לראות! להקת OK GO כבר זמן מה לוקחת את עולם הוידאו-קליפים צעד אחד קדימה. בקליפ הטרי של השיר The One Moment הם מדגימים את טכניקת הסלואו-מושן ברמה הכי גבוהה וצבעונית שיש. אולי המלודיות קצת צפויות ופחות לטעמי ולאזני, אבל הייתי חייבת לשתף את הקליפ המהפנט והכה-מושקע.


התקווה 6 - חיים בסרט

זה אולי לא מרגיש ככה אבל החברים מהתקווה 6 כבר פעילים למעלה מעשור. אם זה בגלל הסגנון המגוון והחמקמק מהגדרות או הסאונד הרענן (בהפקתו של דני "פילוני" קרק) או הטקסטים השנונים - בכל מקרה, אנחנו לגמרי צריכים אותם פעילים ובועטים בזירה המקומית. לקראת אלבום אולפן שישי "הכל עוד לפניי" הם מוציאים סינגל חדש, טרי טרי, להיט עתידי עם פזמון אקטואלי מתמיד - "כולם חיים בסרט, המדינה בוערת אבל אנחנו גיבורים".


(הערת שוליים | אני יודעת שעם התקווה 6 הקהל נחלק לשניים- או שאוהבים או ממש שונאים. במקרה הזה עוד לא מצאתי 'באמצע'. ובכל מקרה - שתדעו, אני חזק עם האוהדים :)


שבוע מבורך !


bottom of page