top of page

תשמעו את זה

כולכם מוזמנים לפינת ההמלצות המוזיקליות שלי, הראשונה לשנת 2017, בה אשתף קישורים לקטעים חדשים שכדאי לכם לשמוע (ולצפות) מרחבי העולם וגם מהביצה המקומית. אלקטרוני, היפ-הופ, אינדי, פופ וכל מה שיבטיח האזנה מהנה ומלאה בגרוב.


Krewella - Team

למי שעוד לא שמע על Krewella- צמד אמריקאיות ממוצא פקיסטני שיוצרות ומתקלטות מוזיקה אלקטרונית קשוחה מאז 2007. האחיות לבית יוסף (Jahan & Yasmine Yousaf) עברו שנתיים סוערות תקשורתית בעקבות הדחה של חבר הלהקה השלישי וכעת עושות כל מאמץ לשים הכול מאחוריהן ולהחזיר את שמן הטוב לתעשיית המוזיקה. ובאמת, הקטע החדש שלהן נשמע שונה מכל מה שעשו עד כה, הרבה יותר קליט והרמוני ומלא באופטימיות לשנה חדשה ומוצלחת מקודמתה.


Jeremih - London ft. Stefflon Don, Krept & Konan

נעבור מיד ללהיט חורף נוסף חדש, הפעם בגזרת הדאנסהול (שללא ספק מככב בשיאה של כל רחבת ריקודים לאחרונה). הקטע נקרא London עליו אחראי Jeremih הראפר המוכשר משיקגו. הוא לקוח מתוך הפרויקט האחרון שלו שנקרא Late Nights: Europe שהוקלט במהלך סיבוב ההופעות האחרון של ג'רמיה באירופה, כאשר כל רצועה נקראת על-שם עיר אחרת בה עצר במהלכו. בקטע הנוכחי מתארחים צמד הראפרים הבריטי Krept & Konan והזמרת Stefflon Don ששרה את הפזמון המדבק, ואלו המילים המדויקות כפי שהרשת מעידה - You haffi marry the nana-na-na, Before mi ride the banana .

מישהו ביקש עומק ? כנראה שלא בלונדון...


John Legend - Love Me Now​

אחד מהזמרים המרגשים והרומנטיים ביותר בעשור האחרון, בבלדת נשמה חדשה שתכבוש את לבכם בחורף הקרוב. אחרי All of me שליווה אינספור זוגות לחופה בשנתיים האחרונות, הבלדה החדשה נקראת Love me now והוא מלווה בקליפ מרגש שמהותו אהבה ללא תנאים. מתוך אלבומו החמישי של לג'נד Darkness and Light שיצא רשמית בדצמבר האחרון ומומלץ להאזנה מיוחד לכל חובבי הז'אנר.


Middle Eastern Medley - מחרוזת חיפושיות הקצב

ולכל מי שבטעות פספס גם את זה... הלהיט הויראלי האחרון לשנת 2016 מאת עמרי אנגל - מחרוזת ביטלס בסגנון ים תיכוני אסלי. מבריק ומקפיץ, בדיוק מה שהיינו צריכים כדי לסגור את השנה החולפת מאחורינו...


ברוכה הבאה 2017 , תהיי טובה אלינו :)


bottom of page