top of page

תשמעו את זה

כולכם מוזמנים לפינת ההמלצות המוזיקליות שלי, בה אשתף קישורים לקטעים חדשים שכדאי לכם לשמוע (ולצפות) מרחבי העולם וגם מהביצה המקומית. אלקטרוני, היפ-הופ, אינדי, פופ וכל מה שיבטיח האזנה מהנה ומלאה בגרוב.


NAMA - Walk Of Freedom

איזו תחושת גאווה מתעוררת בנו כשאנחנו שומעים שיר ומיד נרגשים לגלות שהוא משלנו? זה בדיוק מה שקרה לי כששמעתי לראשונה את Walk Of Freedom. מבין הרבה טראש מקומי שמציף אותנו כמו גל זמרות הפופ הלא-מעניינות וכל-כך זמניות (ביטי-קיריל-שמיטי), לרגעים צצים קולות מטריפים כמו אלו של NAMA נעמה כהן, שתופסים אותנו בעורף. חוץ מהקול העמוק והשירה הנפלאה, הבחורה מצוידת בסוללת מוזיקאים מוכשרים (יהל דורון בן זוגה ויונתן גולדשטיין על המיקס) שיחד יצרו את הקטע הנפלא הזה ומשאירים אותי בציפייה רבה לשמוע ממנה עוד.


The Chainsmokers - Paris

הצמד המבטיח של השנה החולפת, ה Chainsmokers , בבשורה ראשונה לשנת 2017 . אחרי Don't let me down ו Closer שהפכו בין רגע ללהיטי ענק מדבקים והפכו צמד תקליטנים אנונימיים מאמריקה להרכב הכי חם בתעשיית הפופ האלקטרוני , קבלו בלדת אלקטרו-פופ נוספת בשם Paris. באווירה שאולי קצת פחות הולמת את פריז החורפית, צולם קליפ אקזוטי ושמשי בטולום הקסומה שבמקסיקו. הוידאו-קליפ בכיכובה של הדוגמנית ההורסת Alexis Ren לא הותיר לי עוד הרבה מקום למילים. פשוט לצפות ולרצות שיהיה לי גם כזה...


Cage The Elephant - Cold Cold Cold​

באווירה הרבה יותר קודרת (ואני מתנצלת מראש אבל המשיכו עד הסוף), אני מזמינה אתכם לצפות בקליפ החדש של Cage The Elephant במחווה עדכנית ומטרידה לא-פחות ל"תפוז המכאני", סרטו הקאנוני של סטנלי קובריק. מלבד וידאו קליפ מרשים שמבוצע בקפידה (בבימויו של סולן הלהקה, מאט שולץ), פס הקול שנקרא Cold Cold Cold בועט ואפל בדיוק במידה הנכונה, עם טקסטים על לב שבור בעלי ניחוחות רומנטיים של רוק/בלוז סבנטיז. מתוך אלבומם הרביעי Tell me i'm pretty שהופק על ידי דן אורבך (The Black Keys) וזה מצדיק עבודת סאונד משובחת ואלבום איכותי ומומלץ בחום.


Kutiman feat. Adam Scheflan & Karolina - She's a Revolution

אסיים בעוד קטע משובח תוצרת הארץ. גאווה ענקית ששמה קותימן. בקיץ האחרון יצא אלבום אולפן שני שכולו מסע פסיכדלי פאנקי סוחף. ב 6AM הוא מארח שלל מוזיקאים כישרוניים, ב She's a Revolution מתארחת קרולינה המדהימה והגיטריסט אדם שפלן שגם כתב את המילים. הקליפ יצא ממש השבוע וזו הזדמנות נהדרת להמליץ בחום על ההופעה של קותי והאורקסטרה - בהזדמנות הקרובה האפשרית - רוצו!


שבוע נפלא וחמים :)


bottom of page